به گزارش جی اس ام :

بررسی تخصصی Huawei Y7 Prime

وای 7 پرایم گوشی ارزانی از هوآوی است که سخت‌افزار قوی و نرم افزار به‌روزی دارد. با هم در این مقاله می‌خوانیم که ارزش خرید این گوشی چقدر است و تا چه اندازه می‌توان خرید این محصول را به افراد ارزان پسند پیشنهاد داد.

هوآوی در رده گوشی‌های گران‌قیمت عملکرد خوبی داشته و با خانواده میت و خانواده پی توانسته به‌خوبی در این رده خود را به کاربران ایرانی ثابت کند و به رقیبی سرسخت برای دیگر رقبا در بازار ایران تبدیل شود. در رده میانی بازار رقابت سخت‌تر و پرتنش‌تر است زیرا کاربران می‌خواهند با حداقل هزینه محصولی بخرند که امکانات خوبی در اختیارشان قرار دهد. در رده میانی بازار هوآوی گوشی‌های خوب و مشهوری از جمله خانواده آنر و خانواده Y داشته که عملکرد موفقی در بازارهای دنیا از جمله ایران داشته است. امروز جدیدترین میان رده هوآوی یعنی Y7 Prime که عضوی از خانواده Y این کمپانی است بررسی می‌کنیم و با مزایا و معایب و نقاط ضعف و قوتش در برابر رقبا آشنا می‌شویم.

طراحی

هوآوی از زبان طراحی مخصوص خودش برای این گوشی بهره برده و به همین خاطر با دیدنش به‌سرعت پی می‌برید که گوشی ساخت هوآوی است. در قاب جلو صفحه‌نمایشی 5.5 اینچی حدود 72 درصد از فضا را اشغال کرده است. پایین صفحه‌نمایش لوگوی هوآوی حک شده و بالای آن دوربین دوم در کنار خروجی صدای مخاطب و سنسور نور و البته LED هشداردهنده قرار دارند.

قاب پشتی Y7 Prime طراحی زیبایی دارد. این قاب دوتکه در نظر گرفته شده و این دوتکه بودن برای حذف خط‌های پلاستیکی آنتن است. بیشتر سطح پشتی این گوشی فلزی و البته لبه‌ها برای قرار گرفتن آنتن زیر آن پلاستیکی هستند. در قاب پشتی طبق انتظاری که دارید دوربین اصلی در کنار فلاش دیده می‌شود. این و دوربین طراحی دایره‌ای دارد و فلاش سمت راستش فرار گرفته است. اما چیزی که در قاب پشتی سبب خوشحالی ما شد سنسور اثرانگشت است. این سنسور زیر لنز دوربین است و طراحی‌اش هماهنگ با لنز دوربین دایره‌ای در نظر گرفته شده. به سبب فلزی بودن قاب پشتی هیچ خبری از ماندن لک و چربی روی آن نیست و اگر هم کثیفی‌ای به‌جا بماند به‌راحتی هر چه تمام‌تر پاک می‌شود.

نظرات کاربران

پاسخی بگذارید